lördag 1 februari 2014

Lördagen

Dagen började med att jag besökte ett par i Uppsala som väntar sitt andra barn. Vi pratade mycket om den förra förlossningen som inte alls blivit vad de tänkt sig. Jag hoppas att jag, tillsammans med auroramottagningen, gett paret verktyg att få en bättre förlossningsupplevelse denna gång. Det känns så givande det jag gör tillfällen som dessa. 

På eftermiddagen åkte vi ut till VÅR stuga. Vi drack varm choklad och åt mackor och kollade in vilka verktyg som var kvarlämnade i snickarboden. Svärmors hund verkade också trivas. 


Vi försöker minska vår konsumtion och hör inte till de som shoppar som hobby. Men när man behöver något nytt som tex ett par skor är det bra om det går smidigt. Som idag när jag såg ett par i ett skyltfönster jag råkade gå förbi, gick in, provade, de passade och jag köpte. Det är min typ av shopping det. 
Jag är väldigt nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar